Že je Střední škola ART ECON - Praha školou snů se můžete přesvědčit sami na našem projektu. Virtuální prohlídka nové generace obsahovala tyto komponenty: fotodokumentace, dron, namluvený komentář, custom design EduNation.cz
Prohlídka Střední školy ART ECON
Slovo klienta
„S virtuální prohlídkou jsme velmi spokojeni. Reakce jsou jen a jen kladné. I nadále využíváme také fotky z backstage z natáčení. Celkově jsme velmi spokojeni. “
Prošel váš web nedávno redesignem?
Dodáme vám virtuální prohlídku, která do webu nerušivým způsobem zapadne. Přizpůsobíme barvy, fonty i ikony tak, aby mohl návštěvník webu a prohlídku vnímat jako jeden celek.
Dvě samostatné prohlídky se stejným designem
Art Econ nabízí širokou škálu oborů v Praze a Prostějově, které jsou organizačně propojeny. Proto jsme vytvořili dvě samostatné prohlídky s jednotným designem a uživatelským rozhraním. Každá prohlídka je rozdělena do logických okruhů a obsahuje přehled oborů s ikonami. Kliknutím na ně se návštěvník dostane na stránky školy s podrobnostmi.
Sdílet fakta i každodenní atmosféru
Virtuální prohlídky školám pomáhají k nalákání nových uchazečů, a proto Art Econ využil různé infobody – od textů a odkazů až po videa a galerie s fotkami studentů z výuky. Fotografie studentů z výuky nafotil profesionální fotograf, a tak si budoucí grafici a fotografové mohli vyzkoušet opačnou stranu objektivu. Každý infobod má svou ikonu, takže návštěvník ihned vidí, jakou informaci obsahuje, a může si prohlédnout umělecká díla studentů nebo se dozvědět více o vybavení v ateliéru.
Virtuální prohlídka s lidskou perspektivou
Chceme, aby se návštěvníci cítili vítaní a snadno našli potřebné informace. Prohlídkou je provázejí dva profesionální mluvčí, což vytváří dojem osobní prohlídky. Tvář každé školy totiž dělají především lidé – od studentů, přes vyučující až po pomocný personál. Návštěvník se setká s oblíbenou recepční či učitelem a v infobodech najde fotografie studentů z praktické výuky, například z ateliéru fotografie.
Rozhodování na základě dat
Na žádost klienta jsme do prohlídky přidali sledování Google Analytics. Stačí pár kliknutí a má tak detailní přehled o návštěvnosti i jejích zdrojích. Zjistí, jak dlouho se na virtuální prohlídce návštěvník zdržel či zda si prohlíží i další studijní obory. Dokáže tak vyhodnotit, zda zájem o studium roste, klesá a co potenciální studenty letos zajímá nejvíc.
Virtuální prohlídka budovy v nejlepším světle
Klient měl v jedné ze škol krásnou terasu se starším betonovým zábradlím. Opravy zábradlí byly v plánu až později. Nemělo smysl kvůli tomu odkládat celé natáčení prohlídky, proto jsme se domluvili a pomocí photoshopu zrekonstruovali zábradlí i virtuálně. Tak, aby prohlídka odrážela ten nejlepší možný stav budovy.
Virtuální den otevřených dveří po celý rok
Víme, že virtuální prohlídka je užitečný nástroj pro nalákání nových žáků do prvních ročníků. Mají skvělou možnost se podívat, co všechno škola nabízí ještě dříve, než se jí rozhodnout navštívit. Virtuální dny otevřených dveří tak probíhají celoročně.