Zvažujete pořízení virtuální prohlídky pro vaši firmu? Víme, jak ji vytvořit tak, aby usnadnila práci vám i vašim zaměstnancům. A zákazníkům i obchodním partnerům poskytla jasnou představu o tom, co mohou očekávat. Prohlídka pro firmy totiž musí plnit i jiné cíle než pouze marketingové. Proč se vám vyplatí?
1. Prezentace firmy zákazníkům a obchodním partnerům
„Jaké máte výrobní kapacity? Jak vypadá vaše kancelářské zázemí? Jaké technologie používáte?“ Výběr nového obchodního partnera nebo dodavatele není jednoduchý, zvláště když není možné firmu navštívit osobně. Umožněte zákazníkům a partnerům virtuální návštěvu vaší firmy na dálku. Nechte je nahlédnout do jednotlivých oddělení a načerpat atmosféru celého prostoru. Během prohlídky je pomocí hlasového komentáře či infobodů seznámíte s portfoliem vašich služeb nebo s detaily vybavení.
Virtuální prohlídka také funguje jako selektivní nástroj – zákazníci a partneři rychle získají představu a mohou ihned posoudit, zda by jim vaše firma vyhovovala.
2. Usnadní komunikaci se zákazníky
Zefektivněte svou každodenní pracovní agendu. Už nemusíte zdlouhavě odpovídat na jednotlivé dotazy zákazníků a přeposílat jim odkazy na informace či fotografie z vašich webových stránek. Většinu otázek najednou zodpoví správně připravená virtuální prohlídka. Do prohlídky můžeme vložit praktické infobody obsahující informace o vašich produktech a službách, takže zákazníci získají kompletní přehled na jednom místě.
3. Zlepší komunikaci se sponzory
Jeden obrázek vydá za tisíc slov. A jak rádi říkáme – co teprve celá panoramatická virtuální prohlídka? Představte se svým sponzorům, otevřete dveře a pozvěte je dál. Potřebujete získat nové vybavení, modernizovat výrobní prostory nebo financovat jiný projekt? Ukažte jim reálný stav interiérů a vybavení. Předveďte, co byste potřebovali.
Získali jste finanční podporu od sponzorů nebo dotaci? Nepopisujte jen, jak jste prostředky využili a jak projekt dopadl – rovnou jim to ukažte. Jak může taková prohlídka vypadat?
4. Kvalitnější fotografie než na webu
Fotoaparáty, kamery, drony. Virtuální prohlídka ukáže vaši firmu z každého úhlu pohledu. Zákazníci, partneři nebo sponzoři si prostor prohlédnou v detailu, což poskytne lepší představu než pouhé proklikávání fotek v galerii. Virtuální prohlídka zahrnuje interaktivní prvky, které informují o vašich produktech, službách a vybavení.

5. Inspirace pro ostatní
Jste hrdí na úspěšné renovace, nové vybavení nebo unikátní projekt, který jste právě dokončili? Virtuální prohlídka ukáže vaše zlepšení a novinky v plné kráse a dodá vaší firmě prestižní prezentaci. Představte své modernizované prostory a inovace nejen na svých webových stránkách, ale také na konferencích a obchodních setkáních. Inspirujte ostatní tím, co jste dokázali, a přitáhněte pozornost potenciálních zákazníků nebo nových zaměstnanců.
6. Stylové přivítání při vstupu
Je vaše firma rozložena v několika budovách? Máte na firmě recepci? Virtuální prohlídka může běžet na obrazovce vaší recepce nebo hlavního vstupního prostoru. Usnadní tak orientaci a umožní návštěvníkům nahlédnout do celého komplexu ještě před jejich osobní návštěvou.
7. Není prohlídka jako prohlídka
Na trhu najdete různé typy virtuálních prohlídek. Ať vypadají jakkoliv dobře, nejdůležitější je, aby efektivně a přehledně reprezentovaly vaše zařízení a dodaly mu prestižní prezentaci. Máme letité zkušenosti s tvorbou virtuálních prohlídek a víme, jaké prvky jsou nezbytné – jako například orientační mapky nebo logické členění. Rádi tyto znalosti využijeme k vytvoření prohlídky, která optimálně představí vaše zařízení.