HR trend pro rok 2023? Virtuální prohlídka vaší firmy
Uchazeči o práci stále více preferují firmy s atraktivními benefity a zajímavou firemní kulturou. V letošním roce bude jejich nábor od HR vyžadovat více, než doposud stačilo. Důležité bude umět co nejlépe odprezentovat firmu i pracovní místo a potenciální zaměstnance zaujmout. Jak? Komentovanou virtuální prohlídkou.
Nalákejte na příjemné pracovní prostředí
Proč by měl u vás uchazeč chtít pracovat? Máte ve firmě high-tech výrobní prostory, novou zaměstnaneckou restauraci či fitness centrum? Nebo sídlíte v krásně renovované historické budově s příjemným výhledem? Opravili jste zasedací místnosti, vybavili kanceláře nebo vybudovali relaxační zónu?
Ať už jste pro lepší pracovní podmínky a wellbeing svých pracovníků udělali cokoliv, ukažte to světu. Vaši potenciální zaměstnanci se díky virtuální prohlídce mohou seznámit s atmosférou vaší firmy i firemní kulturou. A před prvním pohovorem si v klidu projít pracovní prostory a připravit se na něj s pocitem méně neznámého prostředí.
Díky atraktivní virtuální prohlídce daleko lépe vyniknete v konkurenčních nabídkách dalších zaměstnavatelů.
Ukažte zaměstnancům, jak bude jejich práce vypadat
Při náboru zaměstnanců je důležité co nejpřesněji odprezentovat pracovní místo – od samotné činnosti, po náplň práce až po pracovní podmínky. Namísto dlouhého textového inzerátu zaujměte virtuální prohlídkou, do které můžete zakomponovat krátká videa jednotlivých pracovních pozic i s popisem v podobě interaktivních infobodů. Budoucí zaměstnanec se tak může podívat, jak inzerovaná náplň pozice ve skutečnosti vypadá.
Při tvorbě prohlídky pro pobočku ABB, která se se specializuje na výrobu elektroinstalací, jsme do virtuální prohlídky zakomponovali akční video záběry. Je na nich vidět, co obnáší práce každé pozice ve výrobě. Návštěvníci si mohli celou výrobní halou projít, a pokud je pozice zaujala, stačilo si rozkliknout další informace.
3D vizuální prezentace osloví vaši cílovou skupinu
Čím dál častěji se budete na pracovním trhu setkávat s mileniály či zástupci generace Z. Jejich pracovní preference a způsob komunikace se od předchozích generací liší a je dobré, abyste jim rozuměli.
Vyrůstali v době internetu a sociálních médií a velkou část svého času tráví na mobilních telefonech. Pokud chtějí získat informace či osvojit si nové know-how, spíše než přečtení knihy či článku zvolí audiovizuální formu – třeba instruktážní video či podcast. Na sociálních sítích jsou zvyklí konzumovat obsah tvořený největšími světovými firmami a jejich estetické nároky na dobrou prezentaci značky tak mohou být vyšší.
Pozornost této generace můžete získat atraktivní virtuální prohlídkou, která jim vaši firmu představí tak, jak ji potřebujete ukázat. K natáčení využíváme drony, kamery i profesionální obrazovou a hudební postprodukci. Do virtuální prohlídky umíme zakomponovat všechny vaše audiovizuální materiály – třeba interní video z teambuildingu či audiostopu firemního podcastu. Případný zájemce o zaměstnání tak získá barvitý obraz vaší firmní kultury, který běžný inzerát předat nedokáže.
A virtuální prohlídku dokážeme obohatit i o prvky gamifikace – návštěvníci si tak mohou zahrát ve virtuálních prostorách vaší firmy zábavnou hru či vyluštit kvíz a lépe se seznámit s její historií či úspěchy.
Virtuální prohlídku pak můžete využít v náborové kampani i na sociálních sítích – třeba naši prohlídku pro ABB si prošlo za první měsíc od spuštění více než 2 000 lidí z celého světa.
Virtuální prohlídka sladěná s vaším brandem
Aby vás virtuální prohlídka dobře reprezentovala a asociovala vaši firmu, je potřeba ji vytvořit ve vizuálu firemního brandu – ať už v barvách, fontech či ikonách. Ideální je přizpůsobit tomu celé uživatelské rozhraní. Najděte si proto takového tvůrce virtuálních prohlídek, který je schopen střihnout vám je na míru a vše vyladit do posledního detailu.